Wizerunek Cava, Surówka z mango Thai Wok 10,90 zł, Oliwa z oliwek Mc Donald’s 1,50 zł

Wiosną chętniej sięgamy po lekkostrawne sałatki pełne różnorodnych warzyw i owoców. Są zdrowe i korzystnie wpływają na nasz metabolizm i samopoczucie. To propozycja nie tylko dla tych, którzy na co dzień starają się mieć pod kontrolą kalorie – to wariant dla każdego, komu zależy na zbudowaniu lepszej odporności na cały rok!

Sałatka Chipotle Subway 27,49 zł, Sałatka Long Chicken Burger King 15,99 zł, Sos słodko-kwaśny Mc Donald’s 1,50 zł, Sos barbecue Mc Donald’s 1,50 zł, Sos śmietanowy Mc Donald’s 1,50 zł

SAŁATKI Z MIĘSEM

Nie każdy może lub chce wykluczyć mięso ze swojego jadłospisu, dlatego w ofercie restauracji i barów w Złotych Tarasach znajdziemy bogaty wybór posiłków, np. z kurczakiem lub wołowiną. W Berlin Donner Kebap warto skusić się na sałatkę grecką, Cezar, albo fit. Do każdej z nich można dobrać różne rodzaje mięsa – drób bez antybiotyków i GMO, dla wszystkich odżywiających się świadomie oraz 100% wołowina z wyselekcjonowanego, najlepszej jakości mięsa wołowego. Danie „Kurczak złota cebulka” z Subway ma natomiast w swoim składzie podwójną porcję stripsów z kurczaka, ser mozzarella, ser cheddar, warzywa, trochę prażonej cebulki, pieprz i słodką cebulkę. A co powiecie na sałatkę z tuńczykiem lub łososiem. Ryby też świetnie współgrają z bogactwem warzyw i tworzą ciekawą kompozycję smaków. Możliwości jest mnóstwo!

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

Saładka fit Berlin Doner Kebap 21,45 zł

Sałatka Sweet Onion Chicken Subway 27,49 zł

SAŁATKI ROŚLINNE

Sałatki roślinne to idealna propozycja dla jaroszy. W składzie nie ma bowiem mięsa lub w przypadku wegan produktów odzwierzęcych. Jeśli masz ochotę na niewielki posiłek na bazie pełnowartościowych składników, zajrzyj do Thai Wok w Złotych Tarasach. Przepyszną surówkę z mango dopełniają orzeszki nerkowca, kiełki, ogórki, marchewką, chili i kolendra. Jeśli zamiast owocu, wolisz źródło zdrowego tłuszczu, postaw na sałatkę z awokado z oferty Salad Story. Także w ofercie restauracji McDonald znajdziemy zielone posiłki z pomidorem i oliwą z oliwek na mały i większy głód. Jeśli decydujemy się na dietę wegańską, należy pamiętać, by w codziennym menu znalazły się ok. 5 porcji warzyw, 2 porcje roślin strączkowych i 4 porcje owoców. Za porcję uważane jest 80 g produktu. Dodatkowo powinniśmy pamiętać o produktach pełnoziarnistych oraz orzechach, nasionach lub pestkach. Najważniejszą zasadą takiej diety jest różnorodność!

Sałatka Mc Donald’s 9,30 zł

Sałatka z awokado Salad Story 28,99 zł

Sałatka hawajska Salad Story 27,99 zł

Surówka mix warzyw Thai Wok 10,90 zł

Kimchi Thai Wok 14,90 zł

Sałatka Halloumi Burger King 15,99 zł